Zdalne nauczanie 07.04.-09.04.2021

Dzieci 3-4 lat



Rozgrzewka

 

Krążenia w przód 20x

Krążenia w tył 20x

Pajacyki 10x

10 przysiadów z podskokiem do góry

 Marsz wokół pokoju, skłony tułowia w przód  co trzeci krok - ręce dotykają podłogi przed nogami - 4 okrążenia.



Seria ćwiczeń:

Pozycja wyjściowa leżenie tyłam, nogi ugięte w stawie kolanowym, stopy oparte o podłoże. Ręce  wzdłuż tułowia. Chwyt oburącz szarfy trzymanej na brzuchu.

Ruch – wdech nosem wraz z przeniesieniem rąk za głowę, wydech ustami i powrót rąk do pozycji wyjściowej powtarzamy 15 razy

 

Pozycja wyjściowa siad skrzyżny, szarfa uniesiona trzymana jednorącz przed twarzą.

Dmuchanie na szarfę tak żeby spowodować jej ruch. Powtarzamy 20x

raczek tyłem wokół pokoju - 3 okrążenia.  

 

10 pajacyków

 

5-6 latki
Rozgrzewka

Krążenia w przód 20x

Krążenia w tył 20x

Marsz w około pokoju rączki proste staramy się staramy się dotknąć nóżkami raczek podczas marszu

1. Wstań bez pomocy rąk:

Pozycja wyjściowa – siad klęczny rączki w skrzydełka na głowie złożony w niewielki prostokąt arkusz gazety

Ruch – przejście do pozycji stojącej z zachowaniem korekcji bez pomocy rąk  i upadku gazety

(utrudnienie wstajemy z siadu skrzyżnego)

 

2. Rzuć jak najdalej gazetową kulą:
 Pozycja wyjściowa leżenie przodem głowa na rękach, zwinięty w kulę arkusz gazety przed twarzą.

 

Ruch – niewielki wznos tułowia i rąk, chwyt oburącz gazetowej kuli i rzut jak najdalej w przód




Idziemy raczek tyłem wokół pokoju jedno koło.

 

Pozycja stojąc wykonujemy 20 pajacyków